Masurile noastre de protectie a conturilor

Masurile noastre de protectie a conturilor

De ce mi se cere să îmi verific contul cu un cod sau să mă connectez din nou?

Știm că securitatea și protecția sunt importante pentru clienții noștri. Prin urmare, ne îmbunătăţim continuu măsurile de securitate. Site-ul nostru web este echipat cu mecanisme de protecție care asigură că toate datele pe care le furnizați sunt în siguranţă și nu pot fi accesate de părți neautorizate. Monitorizăm activitatea contului pentru comportament suspect și te vom avertiza dacă detectăm ceva ieșit din comun.


Ce înseamnă că e-mailul/parola mea se află pe o listă de încălcări ale datelor publice?

Daca te-am notificat ca datele tale de înregistrare sau de conectare se află pe o listă de încălcări ale datelor publice, aceasta înseamnă că e-mailul/parola pe care le-ai introdus a fost scurs pe site-uri web din afara Zalando. În acest caz, te sfătuim cu insistență să iți schimbi parola pe toate site-urile web unde utilizezi același set de nume de utilizator și parolă ca măsură de precauție.

Cum îmi pot proteja mai bine contul?

Cel mai simplu mod de a-ți proteja contul este alegerea unei parole puternice. Iată câteva recomandări:

- Fa-o lunga. Utilizarea parolelor lungi este esențială pentru puterea parolei. Spargerea unei parole de 8 caractere va dura de la câteva minute până la cateva săptămâni, în timp ce pentru o parolă de 16 caractere va dura cel puțin 34.000 de ani.
- Utilizați litere mici și mari, cifre și caractere speciale. Parola "howstrong" ar putea fi sparta in cateva minute, în timp ce atacatorii ar avea nevoie de cateva zile să spargă parola "H0wStr0!g"

- Nu reutilizați parolele. Reutilizarea aceleiași parole pentru mai multe conturi este periculoasă, deoarece te face vulnerabil la atacurile de sustragere al credențialelor, care preiau credențialele scurse de la un site/serviciu și le folosesc pe alte site-uri/servicii. E ca și cum ai avea mai multe case și ai folosi aceeași lacăt și cheie pentru toate.
- Fa-ți parolele la întâmplare. Nu include cuvinte legate de informațiile tale personale in parole, deoarece ar oferi un avantaj atacatorilor.
- Utilizează un manager de parole. Un manager de parole este o aplicație care te ajută să creezi, să stochezi și să gestionezi parole unice. Este cel mai simplu și mai sigur mod de a realiza acest lucru.


Ce ar trebui să fac dacă văd activitate neautorizată în contul meu?

Dacă ai vreo suspiciune ca ți-a fost utilizat contul necorespunzător, te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență pentru clienți, astfel încât să putem dezactiva contul și să prevenim alte utilizări greșite. Specialiștii noștri te vor sfătui cu privire la pașii următori.



Nu găsești răspunsul pe care îl cauți? Contactează-ne direct
Apelează-ne
0800 890 475
Disponibil de luni până vineri (9:00 – 18:00)
Trimite-ne un mesajFolosește formularul nostru de contact pentru a ne trimite un mesaj. Primirea unui răspuns poate dura o zi sau două.
Trimite un mesaj